e-m

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av E-M - 31 januari 2011 21:09

Idag blev Julia äntligen nedflyttad från IVA, skönt. Hon fixade till sig ett enkelrum med totalövervakning... Andledningen till denna "lyx" var att hon plötsligt fick diarée och började spy. Underbart att hennes avföring har åkt bil till Salgrenska sjukhuset för analys idag. Hennes rum är tillvidare RÖDMÄRKT... 


På fm idag kom morbror T-B på besök till IVA och på em kom morfar Lars och hälsade på nere på avdelningen. Jag mår bra av dessa småbesök.


I em/kväll ville Julia tyvärr inte behålla någon mat alls och spydde upp slem och mat. Huu, skönt att sköterskerna är så coola och bara handlar och att jag hade min lugna pappa där just då... Det känns jobbigt att inte kunna sova där, men just nu tror jag att det är bäst att proffsen sköter om henne och att jag är utvilad och pigg när jag är där.


Tack igen för alla fina kommentarer här, på facebook och via sms. Vad gulliga ni är! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards